PS3:n Heavy Rain - kaikkien aikojen upeimmat ruutukuvat?

PS3:n Heavy Rain - kaikkien aikojen upeimmat ruutukuvat?

Eemeli Rekunen Kirjoittanut 10.01.2008 Eemeli Rekunen

Aikaisintaan tämän vuoden lopulla julkaistavasta PS3:n Heavy Rain pelistä on julkaistu pari uutta ruutukuvaa. Kuvat esittelevät naisen kasvoja hyvin läheltä ja näyttävät miten yksityiskohtaista jälkeä on lupa odottaa.

Heavy Rainiä tekee tiimi, joka nousi tunnetuksi Omikron: The Nomad Soulilla ja Fahrenhaitilla. Heavy Rain esiteltiin ensimmäisen kerran vuoden 2006 E3-messuilla nimellä The Casting.

Katso uudet kuvat täältä!

Tuoreimmat uutiset

Japanilaiset ovat seonneet kannettaviin konsoleihin (11) 02.12.2008 14:28
DSi myy järjetöntä vauhtia
DC Universe Online tulee vuonna 2010 (5) 02.12.2008 12:10
Sonyn MMO-peli vuonna 2010
Call of Duty: World at Warin suosio ilmiömäistä (28) 02.12.2008 12:02
Call of Duty myy hyvin
Nyt se on virallista: Uncharted 2 tulee! (41) 02.12.2008 11:49
Game Informer -lehti paljastaa
Katso traileri seuraavasta Halosta (24) 02.12.2008 11:40
Lataa traileri!

119 kommenttia. Lisää kommentti...

StoOgE

Pisteet: +10

StoOgE sanoi:

No enpä lähde vielä odotuksia nostamaan liian korkealla, koska joka toinen next-gen peli lupailee samaa ja julkaisee yhtä upeita shotteja, mutta totuus tuppaa olemaan jotain aivan muuta.

Mutta Omikron: The Nomad Soul oli aikanaan todella hyvä peli, joten täytyy ruveta tätäkin peliä vähän lähemmin seuraamaan.

nuera

Pisteet: +9

nuera sanoi:

Kyllä ainakin noissa kuvissa näkyy välillä aika pahaa sahalaitaa, saattaa kyllä johtua noista kuvista.

nuera

Pisteet: +12

nuera sanoi:

Eiku saatan perua sanani tais olla niitä vanhempia missä näky sahalaitaa, mutta noi muutama eka oli kyllä aika hyviä :)

Riepu

Pisteet: +15

Riepu sanoi:

Helvetin upealta ainakin kuvissa näyttää. Vielä kun sitä itse peliä muistaisivat tehdä. Mimmoinen peli muuten on kyseessä?

Vierailija

Pisteet: +12

Vierailija sanoi:

Todella, todella hienoja. Saapahan sitten nähdä millainen valmiista pelistä tulee.

himopelaaja

Pisteet: +5

himopelaaja sanoi:

Nuo kasvot on kyllä kovin hienosti toteutettuja. Muusta graafisesta tasosta on hyvin vaikea sanoa,sillä tuossa tuskin ihan pelikuvaa näytettiin. Yleinsä ps3 peleissä on totuttu näkemään upeaa animaatio tasoa,mutta pelillisesti on sitten taso laskenut huomattavasti. Saapas nähdä.

Marquez

Pisteet: +15

Marquez sanoi:

Vanhat kuvat eivät olleet kummoisia , mutta nuo pari uutta ovat kyllä näyttäviä. Huomaa tyylistä, että Fahrenheitin tekijät kyseessä.

Eemeli Rekunen

Pisteet: +14

Eemeli Rekunen sanoi:

Kyllä ne varmaankin ihan pelikuvaa ovat. Se on sitten eri juttu näyttääkö itse peli pelatessa noin hyvältä. Kuvissa näkyy kuitenkin vain yhdet kasvot, ei taustoja, ei mitään. Kun päälle koodataan kaikki muu pelissä oleva niin vastaaville yksityiskohdille jääkin vähän vähemmän resursseja.

Täytyy kuitenkin muistaa, että jo Dreamcastillä esiteltiin hemmetin upeita ja yksityiskohtaisia kasvoja Shenmuessa. PS3 on vähän eri tason laite kuin DC, joten sinänsä tuonkaan tasoisten kasvojen ei pitäisi olla mahdottomuus, vaikka työtunteja se vaatisikin tuhansittain.

Vierailija

Pisteet: +11

Vierailija sanoi:

Odottelen sitä kun näkyy muutakin kuin silmät. Minkä takia pelin tekijät eivät julkaisseet muita kuvia? Tuntuu että tässä asiassa homma on mennyt niin että ”Hitto että saatiin tosta naamasta siisti, pistetään nää kuvat julkiseksi niin saadaa vähän hypemyllyyn lisää tavaraa”
Upeimmat ruutukuvat? Upeimmat lähikuvat ehkä.

Vierailija

Pisteet: +12

Vierailija sanoi:

Ohhoh, vika kuva oli niin hyvän näkönen, että sitä voisi luulla oikeaksi ihmiseksi. Millainen peli tämä oikein sitten on? Jonkinlainen 3rd Person Shooteri?

Kane

Pisteet: +15

Kane sanoi:

Kun ottaa huomioon, että yleensä mitä lähemmäksi mennään niin sitä sotkuisemmaksi ja epätarkemmaksi se menee niin nuo uusimmat ovat todella hienoja! Vanhat olivat liian ”uncanny valley” mutta tuo lähikuva vaikutti hyvältä. Fahrenheit oli hyvä ja kiinnostava, niin varmasti tämäkin.

Vierailija

Pisteet: +10

Vierailija sanoi:

”Tämähän tarkoittaa, että X360:lle on tulossa vieläkin hienompia pelejä kuin joista jo olemme saaneet nautiskella, sillä sehän nimenomaan tekee parempaa grafiikkaa kuin PS3 suuremman muistinsa takia. Jos PS3 pystyy noin orgaaniseen ilmaisuun, mihin X360 vielä tulee yltämäänkään?”

Älä puhu p*skaa. Jos boxi pystyy sinun mielestäsi parempiin grafiikoihin, niin miten on sitten mahdollista että ps3:lle ilmestyi jo ensimmäisen vuotensa aikana paremman näköinen peli (Uncharted) kuin yksikään XO:n tuotos.

Ja mitä tulee konsolien graafiseen kehitykseen, niin XO:han on jo komeimmat pelinsä nähnyt. On nimittäin puhdas fakta että yksikään boxin peli ei ole ollut komeampi kuin Gears of War -joka siis ilmestyi jo yli vuosi sitten… myöskäään tulevaisuudessa ilmestyvät tuotokset eivät ole näyttäneet kovinkaan mullistavilta…

Toisin kuin monet ps3 nimikkeet kuten tämä tai Killzone 2 ja GT5 joista kahta jälkimmäistähän on demottu ihan ps3 raudalla. Muistaakseni tästäkin pelistä on olemassa e3:ssa esitetty ps3:lla pyörivä teknologia demo joka näyttää yhtä hyvältä kuin noissa kuvissa.

Vierailija

Pisteet: +14

Vierailija sanoi:

”Millainen peli tämä oikein sitten on? Jonkinlainen 3rd Person Shooteri?”

Fahrenheitin tyyppinen elokuvamainen ”toiminta”seikkailu.

Alustanahan on ps3 eikä mikään XO jolle kaikki lupaavalta tuntuvat pelit tuppaavat olemaan pelkkää aivotonta räiskintää…

Vierailija

Pisteet: +9

Vierailija sanoi:

Saatavat ne grafiikat aina hienoilta näyttää, mutta mistä sitä tietää mitä ne vaativat tai ovatko ne esirenderöityjä.

Kuvankaappauksien mukaan Very High asetuksia ei miltein voi edes hipoa Crysis tasoisella koneella, jos kuvankaappauksia ei ole otettu esirenderöidyistä välidemoista.

Crysis myös toimii esimerkkinä siitä, miten pelin grafiikat voivat olla TODELLA hienoja, mutta muu peli (Crysiksen tapauksessa loppupää) mennä pahasti pieleen.

Vierailija

Pisteet: +12

Vierailija sanoi:

Woah! Omalta kohdaltani kyseinen peli kuuluu yhdessä MGS4:n ja Final Fantasy XIII:n kanssa ehdottomasti odotetuimpiin ”messias” peleihin. Vaikka paljoa ei olekaan paljastettu upeiden screenshottien ja teknologia-demojen lisäksi, niin ainakin itselleni laadun vakuudeksi riittää se, että peliä kehittää edellisen sukupolven parhaisiin lukeutuneen pelin (Fahrenheit) tekijät…

Vierailija

Pisteet: +13

Vierailija sanoi:

”Näyttihän se GT5 saatanan nätiltä niissä ”ruutukaappauksissa”, mutta varsinainen peli on harmaata rupugrafiikkaaa.”

lol.. peli pyörii 60fps, 1080p, ja omaa tarkemmat tekstuurit ja valaistukset kuin Forza2

Sinun päätelmäsi: harmaata rupugrafiikkaaa

Vierailija

Pisteet: +9

Vierailija sanoi:

niinkuin stooge sanoi
tämä homma alkaa muistuttaa ihan EA:ta jo muillakin yrityksillä!

Vierailija

Pisteet: +11

Vierailija sanoi:

Täytyy kyllä näin XO:n omistajanakin myöntää, että on kyllä ällistyttävät kasvomallinnukset, vastaavia ei olla vielä peleissä nähty. Saa kuitenkin nähdä yltääkö muu toteutus samalle tasolle.

Vierailija

Pisteet: +9

Vierailija sanoi:

Tää nyt on tätä hypeä. Lähikuvat näyttivät hyviltä, mutta ne taas nyt eivät kerro mitään uutta - uusilla konsoleilla voi tehdä realistisia ihmishahmoja (varsinkin kun kuvassa ei näy muuta kuin kasvot).

Nuo (vanhemmat?) kuvat, missä kamera oli hieman kauempana olivat kyllä karu paluu todellisuuteen. Valaistus ja tektuurit olivat huomattavasti heikommat - näkyi jopa pikku kuvasta…

Eli: Joo kivoja kuvia - entäs sitten. Motorstormin ja Killzonen videotkin olivat hienoja… Enkä nyt yritä lietsoa sotaa!

Vierailija

Pisteet: +7

Vierailija sanoi:

Oho. Ovatpa boxipojat taas aktiivisesti kommentoimassa. Havaitsen selvää kateellisuutta heidän spämmäyksissään :)

Vierailija

Pisteet: +8

Vierailija sanoi:

”Nämä floppi3 pelien ”ruutukaappaukset” on nähty, punnittu ja käsitellyiksi todettu.

Näyttihän se GT5 saatanan nätiltä niissä ”ruutukaappauksissa”, mutta varsinainen peli on harmaata rupugrafiikkaaa.

Toisaalta ilmeisesti hype on ainoa keino myydä floppia, sillä ei sillä muita avuja olekaan…”

Taidat olla todella ylpeä kommentistasi, kun sitä koko ajan copy pastella tänne laitat.

Olet selkeästi turhautunut jostain asiasta……. EHKÄPÄ Blu-Rayn formaatti voitosta….? :-)

Chopperi

Pisteet: +11

Chopperi sanoi:

Tosi kaunista grafiikkaa jos tuo nyt tolta tulee näyttämään. Voi olla että niinkuin monissa muissakin screenshoteissa kuten esim killzone 2:sen yksissä kuvissa, kuvia ollaan voitu tehdä kauniimmaksi koneella. Mutta jos tuo tolta tulee näyttämään niin käy teitä ps3:sen omistajia kateeksi kun en usko että samanlaista graffaa tullaan boxilla näkemään pitkään aikaan tai ei ollenkaan.

Vierailija

Pisteet: +10

Vierailija sanoi:

”Olet selkeästi turhautunut jostain asiasta…”

Niin kyllähän se xbotteja näyttää syövän kun ovat menettämässä viimeiset haukkuma aseet ps3:a vastaan, nimittäin pelivalikoiman jossa ps3 tulee tänä vuonna lyämään boxin 100-0. Tosin eipä se boxin pelivalikoima tähänkään mennessä ole ollut kovin kehuttava muuten kuin räiskintöjen osalta.

Vierailija

Pisteet: +10

Vierailija sanoi:

Kyllä ne ranskikset osaa! Hienoa jälkeä.

Vierailija

Pisteet: +10

Vierailija sanoi:

Todella näyttävää, mutta olihan jo Fahrenheit sukupolvensa edelläkävijä elokuvamaisessa pelaamisessa.

Vierailija

Pisteet: +7

Vierailija sanoi:

Saahan se näyttää vaikka volvolta, peliä pelataan, ei katsota.Jos peli on hyvä, mikä ettei.

AK87

Pisteet: +10

AK87 sanoi:

Kuvat on toki komeita, mutta kuten jo mainittu monia kertoja lopullinen tulos nähdään vasta itse pelin pyöriessä.
Mutta peli vaikuttaa kuitenkin kiintoisalta. Jos vain tarinakin on laadukas, eikä myöskään sorruta Fahrenheitin tapaan loppupuolen pettymyksiin voisi pelin (ja konsolin) jopa hankkiakin.

Atezki

Pisteet: +10

Atezki sanoi:

Olihan siellä vähän sahalaitaa, mutta upeita kuvia silti. Kuitenkin, kuten melkeinpä kaikki muutkin ovat sanoneet jo, pitää peli nähdä ensin liikkeessä ensin kun rupee julistamaan joksikin messiaspeliksi. Niin monta peli näyttää kuvissa aivan upealta, mutta totuus voi ollakin olla aivan erilainen.

Snakeleader

Pisteet: +11

Snakeleader sanoi:

Todella hienon näköistä.Varsinkin tämän uutisen kuva on pelkästään jo todella koskettava.Vielä kun pelaaminen on kunnossa, niin tästä saattaa tulla jotain hyvää.

Vierailija

Pisteet: +9

Vierailija sanoi:

”Öö… Mistä ne pelistä otetut kuvat näkee? Onkohan linkissä joku vika, kun sieltä löytyy vaan jottain ämmiän naamavärkkejä?”

Eikun nyt hokasin… Ne naisen kuvat on pelistä, vai? Jos oikein ymmärsin, niin ihan hemmetin hienon näköstä!

redshift

Pisteet: +10

redshift sanoi:

Komealta näyttää, täytyy myöntää.

Nesveri

Pisteet: +11

Nesveri sanoi:

Uskomattoman näköistä. Tämä siis tarkoittaa, että graafinen puoli on luultavasti kunnossa. Kaikki muut vaikeammat osa-alueet voivat onnistua luoden mahtavan pelin tai peli jää vain teknisesti näyttäväksi.

Vierailija

Pisteet: +4

Vierailija sanoi:

”Älä puhu p*skaa. Jos boxi pystyy sinun mielestäsi parempiin grafiikoihin, niin miten on sitten mahdollista että ps3:lle ilmestyi jo ensimmäisen vuotensa aikana paremman näköinen peli (Uncharted) kuin yksikään XO:n tuotos.”

Kyllä saa olla laput vahvasti silmillä jos Uncharted oli vuoden parhaan näköinen peli.Kieltämättä se esitti ensimmäistä kertaa PS3 putkijuoksun, jossa oli välillä mainittavan hienot tekstuurit, mutta eipä sen kummempaa. Grafiikkaa tärkeämpi tekijä on pelin sulava pyöriminen ja tämä tökkii PS3:lla jostain syystä normaalia enemmän.

Vierailija

Pisteet: +4

Vierailija sanoi:

Sonyn esirenderöidyt ”ruutukaapaukset” eivät mua kuseta!

Vierailija

Pisteet: +5

Vierailija sanoi:

Noi keittiökuvat näyttävät ihan tuunatulta PS2 graffalta. Naamakuvat ovat melkein yhtä hienot kuin ekat kuvat Lairista. Vaikuttaa taas siltä että hype-masiina on saatava käyntiin hinnalla millä hyvänsä.

Vierailija

Pisteet: +3

Vierailija sanoi:

Hienolta näyttää. Ei tuu vaan pyörimään varmaankaan PS3:lla. No onneksi mulla on XO. Boksiversiota odotellessa. :)

Vierailija

Pisteet: +8

Vierailija sanoi:

On se vaan kumma, kun ei 360:n kannattajat suostu myöntämään itselleen, että PS3:lle alkaa vain yksinkertaisesti ilmestymään yhä enemmän ja enemmän graafisesti loistavia pelejä. Aina on jotain sanomista… Mutta sitten kun nähdään jonkin tusina 360 pelin (kuten vaikkapa Fable 2:n) ruutukuvia ollaan seitsemännessä taivaassa. Miksi näin?

Vierailija

Pisteet: +6

Vierailija sanoi:

juu olihan ne hienot naamamallennukset jo def jam iconissa…jos joku semmosen pelin vielä muistaa! nätin näkönen pelihän se oli!,MUTTA siinä oli sössitty kaikki mikä teki aikaisemmista peleistä hyviä…eli pelkkä nätti ja tarkasti mallennettu nassu ei vielä tässä vaiheessa vakuuta pelin hyvyydestä…i need more information:)

Vierailija

Pisteet: +8

Vierailija sanoi:

”Hienolta näyttää. Ei tuu vaan pyörimään varmaankaan PS3:lla. No onneksi mulla on XO. Boksiversiota odotellessa. :)”
Heinolta näyttää. Ei tuu vaan pyörimään varmaankaan XBO:lla. No onneksi mulla on game boy color. Gameboyversiota odotellessa. :)

Kylläpäs meitä pleikan pelaajia siunataan tänä vuonna… onneksi ahkera työntekijä saa kuin saakin nuo kaikki mahti-pelit..

Vierailija

Pisteet: +11

Vierailija sanoi:

”Kyllä saa olla laput vahvasti silmillä jos Uncharted oli vuoden parhaan näköinen peli.Kieltämättä se esitti ensimmäistä kertaa PS3 putkijuoksun, jossa oli välillä mainittavan hienot tekstuurit, mutta eipä sen kummempaa. Grafiikkaa tärkeämpi tekijä on pelin sulava pyöriminen ja tämä tökkii PS3:lla jostain syystä normaalia enemmän.”

Oletkohan edes pelannut kyseistä peliä? Yhtäkään hetkeä ei peliä pelatessa tullut vastaan jolloin ruudunpäivitys olisi ”hidastellut”. Totuushan on nyt kuitenkin se että peli kestää kevyesti vertailun XO:n komeimman pelin GEoW:n kanssa joka myöskin on melkoinen putkijuoksu ja jonka tekstuurit ovat selvästi ”rosoisempia”, myös hahmojen/ympäristön animointi häviää kirkkaasti Unchartedille.

Vierailija

Pisteet: +8

Vierailija sanoi:

”Ja tämä pelikö nostaa flopin myynnin suosta?”

Mistä suosta? PS3 on myynyt julkaisustaan lähtien enemmän kuin XO ottaen sen etumatkaa viimevuoden aikana lähes 3:lla miljoonalla. (Erotus jouluna 2006: 10 miljoonaa ja tänä jouluna 7) Jos ps3:n myynnit ovat mielestäsi suossa niin olisi kiva tietää kuinka syvässä suossa XO silloin on.

Vierailija

Pisteet: +8

Vierailija sanoi:

”Näyttihän se GT5 saatanan nätiltä niissä ”ruutukaappauksissa”, mutta varsinainen peli on harmaata rupugrafiikkaaa.”

kyllä GT5 näytti epiciltä, kun sitä digiexpoilla pelasin taidat olla sokea tai sit silmissäs oli unihiekkaa :(

Vierailija

Pisteet: +9

Vierailija sanoi:

”En menisi puhumaan harmaasta rupugrafiikasta, mutta kyllähän se pudotus oli aikamoinen kun vertais promovideoita oikeaan pelikuvaan.”

Promovideot on otettu prologuen pelattavasta versiosta eikä minkäänlaista pudotusta ole havaittavissa ellet ala nysväämään jotain yksittäisiä screenshotteja… peli nimittäin näyttää 1080p:nä liikkeessä yhtä hyvältä ellei jopa paremmalta kuin viime vuonna julkaistut gameplay-videot. Jotain ps3:n tehoista kertoo kuitenkin se että kyseessähän on aikainen versio pelistä joka julkaistaan vasta noin vuoden kuluttua, ja se näyttää jo tässä vaiheessa huomattavasti paremmalta kuin esim. Forza2.

Vierailija

Pisteet: +9

Vierailija sanoi:

”Ja tämä pelikö nostaa flopin myynnin suosta?

Ei nosta.”

Se Floppi on myynyt jo hyvän aikaa maailmalla kuukausittain enemmän, kun boksi (ks VGChatz ja pari muuta sivustoa).

Vierailija

Pisteet: +8

Vierailija sanoi:

”On se vaan kumma, kun ei 360:n kannattajat suostu myöntämään itselleen, että PS3:lle alkaa vain yksinkertaisesti ilmestymään yhä enemmän ja enemmän graafisesti loistavia pelejä. Aina on jotain sanomista… Mutta sitten kun nähdään jonkin tusina 360 pelin (kuten vaikkapa Fable 2:n) ruutukuvia ollaan seitsemännessä taivaassa. Miksi näin?”

Koska nämä jatkuvasti floppi3/lapsellisen Wii! -kommenteillaan trollaavat xbot-teinit ovat yksinkertaisesti kateellisia. Heidän täytyy vakuutella jatkuvasti itselleen oman konsolivalintansa paremmuutta postaamalla roskaa muista konsoleista ja ylistämällä omaa konsoliaan joka tilanteessa. Toki näitä fanipoika pellejä löytyy myös muiden konsoleiden kannattajakunnista, mutta ihan puhtaasti tätä ja muita uutiskeskusteluja seuraamalla jokainen voi itse päätellä millä puolella niitä on eniten.

Vierailija

Pisteet: +7

Vierailija sanoi:

Onko joku nähny sen Heavy Rain -teknologiademon vuoden takaa? Käykää YouTubessa tai jossain vastaavassa. Se video on aikas sairaan upea.

Vierailija

Pisteet: +5

Vierailija sanoi:

MIKÄ IHME TEITÄ VAIVAA JOKU HIENO PELI TULOSSA PS3 HETI TULEE FLOPPI 3 EI PYÖRITÄ ODOTTELEN XBOX VERSIOTA UNCAHRTED ON PASKA VOI HELEVETTI MITÄ PENTUJA!ETTE VOI OLLA YLI 8 V!

Vierailija

Pisteet: +7

Vierailija sanoi:

Ai vitsi kun xpöksyjen jutut pistävät naurattamaan. Eihän kukaan oikeasti ole noita tosissaan kirjoittanut, eihän?

Vierailija

Pisteet: +7

Vierailija sanoi:

’MIKÄ IHME TEITÄ VAIVAA JOKU HIENO PELI TULOSSA PS3 HETI TULEE FLOPPI 3 EI PYÖRITÄ ODOTTELEN XBOX VERSIOTA UNCAHRTED ON PASKA VOI HELEVETTI MITÄ PENTUJA!ETTE VOI OLLA YLI 8 V!”
Noh, Noh, he ovat maksimissaan 11 v. esiteinejä, joiden karvoitus ei ole alkanut, eivätkä pallit laskeutuneet.

Vierailija

Pisteet: +6

Vierailija sanoi:

”Ai vitsi kun xpöksyjen jutut pistävät naurattamaan. Eihän kukaan oikeasti ole noita tosissaan kirjoittanut, eihän?”

Todennäköisesti on. He varmaan uskottelevat itselleen kuinka he auttavat Microsoftia myymään enemmän boxeja kunhan he jaksavat puhua mahdollisimman ahkerasti p*skaa PS3:sta :D

Vierailija

Pisteet: +7

Vierailija sanoi:

moni kakku päältä kaunis

Vierailija

Pisteet: +11

Vierailija sanoi:

”Nämä floppi3 pelien ”ruutukaappaukset” on nähty, punnittu ja käsitellyiksi todettu.

Näyttihän se GT5 saatanan nätiltä niissä ”ruutukaappauksissa”, mutta varsinainen peli on harmaata rupugrafiikkaaa.”

Paha juttu vain, että GT5 Prologue on tällä hetkellä graafisesti nätein autopeli, kirkkaasti. Saa olla aika sokea, jos pitää GT5:n grafiikkaa rupuisena, koska sen parempaakaan ei tämän hetken autopeleissä ole.

Miizou

Pisteet: +10

Miizou sanoi:

Tarkan ja yksityiskohtaisen näköistä kyllä, mutta saavat tekijät panostaa grafiikkaakin enemmän liikeanimaatioon ja dialogiin, jos haluavat ylläpitää tuon tason realismia yllä.

Mikään ei nimittäin tuhoa pelimaailman uskottavuutta niin kuin nykivä animaatio tai tönkkö B-luokan dialogi muuten lähes fotorealistisen oloisessa pelissä.

Tyylitellymmässä graafisessa ilmeessä pienet kauneusvirheet esim. liikkeiden animaatiossa eivät niinkään haittaa, mutta kun mennään jo tuon tason ihmishahmoihin, niin pienetkin kauneusvirheet muualla korostuvat heti.

Toivotaan siis, että panostusta löytyy muihinkin pelin osa-alueisiin yhtä paljon kuin graafisiin yksityiskohtiin. Erityisesti tarinaan ja pelattavuuteen.
Hyvältä kyllä vaikuttaa tähän mennessä.

Circle

Pisteet: +9

Circle sanoi:

Fahrenheit oli kyllä loisto-peli, omasta puolestani. Mutta tämän pelin nimi ei lupaa kauhean hyvää(Näin niin kuin minun mielestäni), eikä nuo ruutukaappauksien aiheetkaan niin paljoa… Mutta täytyy kyllä sanoa, että grafiikka näyttää TODELLA hienolta. Pitänee kuitenkin odotella, että julkaisu on lähempänä, ja kenties muutama jenkki-arvostelukin luettu, ennen kuin menen ostamaan.

Vierailija

Pisteet: +5

Vierailija sanoi:

Nämä floppi3 pelien ”ruutukaappaukset” on nähty, punnittu ja käsitellyiksi todettu.

Näyttihän se GT5 saatanan nätiltä niissä ”ruutukaappauksissa”, mutta varsinainen peli on harmaata rupugrafiikkaaa.

Toisaalta ilmeisesti hype on ainoa keino myydä floppia, sillä ei sillä muita avuja olekaan.

(Siellä taas 1 RäksBoxin omistaja kiehuu kateudesta….)

Vierailija

Pisteet: +5

Vierailija sanoi:

Nämä floppi3 pelien ”ruutukaappaukset” on nähty, punnittu ja käsitellyiksi todettu.

Näyttihän se GT5 saatanan nätiltä niissä ”ruutukaappauksissa”, mutta varsinainen peli on harmaata rupugrafiikkaaa.

Toisaalta ilmeisesti hype on ainoa keino myydä floppia, sillä ei sillä muita avuja olekaan.

(Siellä taas 1 RäksBoxin omistaja kiehuu kateudesta….)

Edit. HEH aivan… varmaan saanu RäksBoxin joululahjaks ja jo nyt on RROD! :D:D

Vierailija

Pisteet: +8

Vierailija sanoi:

No joo… kieltämättä komean näköistä, tulee varmasti olemaan yksi tämän vuoden (jos nyt tänä vuonna ilmestyy) lukuisista pakkohankinnoista ps3:lle.

Ricsu

Pisteet: +10

Ricsu sanoi:

notta ristus on hyvän näköstä :P

Vierailija

Pisteet: +8

Vierailija sanoi:

”Kyllä ainakin noissa kuvissa näkyy välillä aika pahaa sahalaitaa, saattaa kyllä johtua noista kuvista.”

Johtuneeko siitä, että nämä ”sahalaitakuvat” ovat 2 vuotta vanhoja? Vain kaksi ensimmäistä ovat uusia. Ja näyttää muuten erittäin yksityiskohtaiselta. Innolla odotan Fahrenheitia pelanneena. :)

Vierailija

Pisteet: +5

Vierailija sanoi:

”Pakkohankinta floppi kolmoselle Buahahahahahah”

Niin en tiedä mitä nauramista siinä on, mutta ihan tämän vuoden julkaisulistoja tarkastelemalla voi jokainen itse nähdä kuinka paljon ps3:lle on pakkohankinta ”arvonimen” ansaitsevia pelejä.

esim. oma listani näyttä seuraavalta (saa nähdä riittääkö rahat) :)

Yksinoikeudet:
GT5/prologue
MGS4
MGS Online
UT3
Killzone 2
LBP
Haze
Tekken 6
Socom Confrontation
Heavy Rain
White Knight Chronicles
InFamous
GOW3?
Motorstorm 2?
Resistance 2?

Multiplättärit:
GTA4
DMC4
Fallout 3
Battlefield:BC

Gohe

Pisteet: +9

Gohe sanoi:

Varma hitti! Fahrenhait oli niin huippu, että tämä on varmasti parempi.

Vierailija

Pisteet: +6

Vierailija sanoi:

”Yksinoikeudet”

Muutama tarkennus ylläolevaan listaan.

UT3 on jo PC:lle ostettavissa ja tulee tod näk. boxille.
MGS4 ja Haze eivät ole missään nimessä varmoja yksinoikeuspelejä, mutta tulevat varmasti ensin PS3:lle.

Vierailija

Pisteet: +6

Vierailija sanoi:

”Meinaat sitten ostaa kaikki tämän vuoden floppi3 julkaisut. Onnea vaan, ja tiedoksi lisäksi että 18 paskaa ei yhdessäkään päihitä yhtä hyvää..”

Hahaa… En oo sama tyyppi, kuka ton kirjotti, mutta vähänks mä repeilin sulle. Tekken, Meal Gear Solid, God of War, Gran Turismo ja SOCOM sarjat ovat mukamas kaikki paskoja? Ihan vaan tiedoksesi, että kaikkilla noilla on miljoonafanikunta takanaan (johtuen siitä, et ne ei oo paskoi). Ja tos ei ollu paljo paskaakaan tän vuoden PS3 julkaisuista, toisin, kun sinä katkera Xbotti toivot.

Noi kysymysmerkillä olevat pelit muuten kaikki Sony on jo vahvistunut.

Vierailija

Pisteet: +6

Vierailija sanoi:

”UT3 on jo PC:lle ostettavissa…MGS4 ja Haze eivät ole missään nimessä varmoja yksinoikeuspelejä…”

No silloinhan GEoW/Bioshock:aan eivät ole XO:n yksinoikeuksia kun ne ovat PC:lle.

Kaikki listassani olevat ”yksinoikeudet” ovat konsoleista puhuttaessa ps3:n yksinoikeuksia/ajallisia yksinoikeuksia ja mitä tulee MGS4:ään niin ettekö te boxipojat voisi jo myöntää. Vai pitääkö Konamin kerta toisensa jälkeen kumota teidän säälittävät huhunne. PS3 pojillekkin riitti vain kerta Bioshockin ja 2K:n kohdalla.

Vierailija

Pisteet: +4

Vierailija sanoi:

”UT3 on jo PC:lle ostettavissa…MGS4 ja Haze eivät ole missään nimessä varmoja yksinoikeuspelejä…”

No silloinhan GEoW/Bioshock:aan eivät ole XO:n yksinoikeuksia kun ne ovat PC:lle.”

Eivät olekaan, mutta alkuperäisessä viestissä puhuttiin PS3:n pakkohankinnasta ja viitattiin mm. UT3:een…

GEoW ja Bioshockia pelatakseen ei tarvitse hankkia boxia ja UT3:sta pelatakseen ei tarvitse hankkia PS3:sta.
Tämä oli vain pieni tarkennus. …ei hermostuta ;)

Vierailija

Pisteet: +7

Vierailija sanoi:

”ja mitä tulee MGS4:ään niin ettekö te boxipojat voisi jo myöntää. Vai pitääkö Konamin kerta toisensa jälkeen kumota teidän säälittävät huhunne. PS3 pojillekkin riitti vain kerta Bioshockin ja 2K:n kohdalla.”

Konami on ollut tuolla kannalla jo alusta lähtien ja jos heillä on sopimus Sonyn kanssa ajallisesta yksinoikeudesta tms. niin Konamin velvollisuus on kumota kaikki huhut asiaa koskien ja kiistää väitteet kunnes sopimus raukeaa.

Vierailija

Pisteet: +7

Vierailija sanoi:

Täällähän on kuhinaa kuin japanilaisessa xbox pelikaupassa.buahahaha

Vierailija

Pisteet: +7

Vierailija sanoi:

Miten jokainen uutinen voidaan aina kääntää konsolisodaksi… Voisi melkein kuvitella, että porukalla on kyseisten yhtiöiden osakkeita.

Miksi se on noi tunteita herättävä asia.

3 yhtiötä, joiden ainoa tavoite on tehdä rahaa, mutta jostain syystä jokaisella on fanaattinen tukijoukko greenpeace tyyliin.

Vierailija

Pisteet: +6

Vierailija sanoi:

”2K on ollut tuolla kannalla jo alusta lähtien ja jos heillä on sopimus Microsoftin kanssa ajallisesta yksinoikeudesta tms. niin 2K velvollisuus on kumota kaikki huhut asiaa koskien ja kiistää väitteet kunnes sopimus raukeaa… Huomaatko”

Owned!

Samaa kaavaa voi muuten soveltaa kaikkiin yksinoikeus julkaisuihin alustasta riippumatta, eli mitä jos sovittaisiin että odotetaan ihan virallisia tietoja pelien alustoista eikä aleta turhaan spekuloimaan merkityksettömillä fanipoika faktoilla.

Vierailija

Pisteet: +7

Vierailija sanoi:

noniin palataanpa uutiseen…

Jo FFVII:stä oli 10 vuotta sitten upeita ”ruutukaappauksia”, jotka oli toki alkuvideosta. Sen verran kyyniseksi tässä on tullut, että ei noi vielä paljoa hetkauta.

Mutta olen varovaisen odottavainen.
Fahrenhait oli hieno peli.

Vierailija

Pisteet: +7

Vierailija sanoi:

”UT3 on jo PC:lle ostettavissa…MGS4 ja Haze eivät ole missään nimessä varmoja yksinoikeuspelejä…”

Vaikka elät menneessä, jolloin multiplättäri oli mahdollisuus, lukisit ne uutiset, joissa ne on päätetty yksinoikeuspeliksi. Säälittävää, voi jumalauta se on säälittävää. Konami kieltää xo-mgs4:n, NO EI kyllä se niin on että se on ERITTTTTTÄIN siis ERITTTÄIN epätodennäköistä, että pysyy yksinoikeutena… Jos haluat pelata mgs4:ää, sinulla pitää olla ps3, got it?

Vierailija

Pisteet: +10

Vierailija sanoi:

Tässä kavereiden kanssa ollaan todettu, että tämä jätkä/jätkät, joka/jotka viljelee floppi3 on paska-roskaansa ei oo mistään kotoisin (kaikilla meistä on xbox 360 ja parilla playstation 3 sen srinnalla), hyvä peli on hyvä peli, oli se sitten toisella konsolilla. Tuo on aivan sama asia, kun japani vähättelisi toisessa maailman sodassa jenkkien ydin pommin tehokkuutta. Hirtä ittes palleista kattoon, konsolit ostetaan pelejen takia, ei sen takia että ostetaan yksi konsoli ja uskotellaan että vain sen konsolin pelit ovat hyviä.

Vierailija

Pisteet: +8

Vierailija sanoi:

”Nuo kasvot on kyllä kovin hienosti toteutettuja. Muusta graafisesta tasosta on hyvin vaikea sanoa,sillä tuossa tuskin ihan pelikuvaa näytettiin. Yleinsä ps3 peleissä on totuttu näkemään upeaa animaatio tasoa,mutta pelillisesti on sitten taso laskenut huomattavasti. Saapas nähdä.”
Mihin pyrit tuolla? Sillä että animaatio antaa pelistä aivan väärän kuvan sonyn kohdalla? Se on kuules niin, että se pätee jokaiseen valmistajaan. Välianimaatiot ovat aina olleet hienompia.

Myrrh

Pisteet: +10

Myrrh sanoi:

Kieltämättä erittäin näyttäviä kuvia ja ottaen huomioon, että pelin takaa löytyy sama tiimi, joka loi ainakin omasta mielestäni erittäin onnistuneen Fahrenheitin jään odottamaan lisätietoa Heavy Rainistä erittäin suurella mielenkiinnolla.

Pikku hiljaa alkaa näyttämään siltä, että PS3:n hankkiminen tulee loppuvuoden puolella erittäin ajankohtaiseksi, vielä kun jostain kirpputortilta bongaisin taskukellon jolla onnistuisi ajan pysäyttäminen.

Vierailija

Pisteet: +9

Vierailija sanoi:

”Sen sijaan floppi kolmosella ei noita hyviä pelejä juurikaan löydy. Katsokaa metacriticistä, ennen kuin alatte suosittelemaan paskoja floppipelejä hyvinä.”

Peliraamattu Famitsu antoi GT5 prologuelle koko uuden sukupolven parhaat pisteet (39/40)… siinä ei paljoa suositteluja enää kaivata. Autopelien kuningas on ps3-yksinoikeus… Muutenkaan ps3 ei häviä pelivalikoimassaan muussa kuin räiskintöjen osalta (Tosin eipä niitä muita genrejä boxilta liiemmin löydykkään). Saa nähdä pistääkö ps3 siinäkin paremmaksi kun mm. Kilzone 2, Haze, UT3 ja uusi Socom ilmestyvät tämän vuoden aikana.

Vierailija

Pisteet: +9

Vierailija sanoi:

Toi ”floppi kolmonen”-rääpäle on kyllä sellanen Bill-sedän pikku kätyri että oikein sääliks käypi. Sais äippä ottaa sen aina välillä komerosta pois katteleen oikeeta maailmaa…

jones

Pisteet: +11

jones sanoi:

Kuvat oli kyllä vakuuttavia mutta lähteäkkö noista sitten nostamaan odotuksia korkealle..hmm.. toisaalta jos ei odota niin ei voi pettyä..kun kyseessä on kuitenkin uusi peli jota en ainakaan itse ole kuullut..

Vierailija

Pisteet: +8

Vierailija sanoi:

Woah, Looking Gooooood.

Vierailija

Pisteet: +6

Vierailija sanoi:

”ja mitä tulee MGS4:ään niin ettekö te boxipojat voisi jo myöntää. Vai pitääkö Konamin kerta toisensa jälkeen kumota teidän säälittävät huhunne. PS3 pojillekkin riitti vain kerta Bioshockin ja 2K:n kohdalla.”

Menee hieman aiheen vierestä,mutta miksi MGS4:stä ylipäätään tehdään numeroa? Eihän MSG ole koskaan ollut mikään systemseller,ihan peruspelin myyntejä on ollut aina. Täälä on mainittu Famitsu peliraamattuna ja nekin veikkasi että MSG4 tulee myymään vain 1.4miljoonaa tänä vuonna.

Vierailija

Pisteet: +7

Vierailija sanoi:

”Tämä peliraamattu ennakoi GT5 prologuelle 800k-1M myyntejä Japanissa joulukuuksi. Alle 150k möi sitten siinä ajassa.”

Todellisuudessa varmaan möikin noin paljon, sillä tuo 150k on vaan levy version myynnit. Veikkaan että suurin osa (mukaanlukien minä) latasi sen ps-storesta.

petrijuh

Pisteet: +12

petrijuh sanoi:

Vierailija sanoi:

Nämä floppi3 pelien ”ruutukaappaukset” on nähty, punnittu ja käsitellyiksi todettu.

Näyttihän se GT5 saatanan nätiltä niissä ”ruutukaappauksissa”, mutta varsinainen peli on harmaata rupugrafiikkaaa.

Toisaalta ilmeisesti hype on ainoa keino myydä floppia, sillä ei sillä muita avuja olekaan.

Tässä olisi ”renderöityä” liikkuvaa kuvaa , jossa pelataan GT prologueta ;) . Aina ne vaan jaksaa puhua noista kuvanmuokkauksista . http://www.gametrailers.com/player/24082.html . Katsokaa epäilijät , jos uskallatte :)

Vierailija

Pisteet: +9

Vierailija sanoi:

”Menee hieman aiheen vierestä,mutta miksi MGS4:stä ylipäätään tehdään numeroa? Eihän MSG ole koskaan ollut mikään systemseller,ihan peruspelin myyntejä on ollut aina. Täälä on mainittu Famitsu peliraamattuna ja nekin veikkasi että MSG4 tulee myymään vain 1.4miljoonaa tänä vuonna.”

Ei nyt millään pahalla, mutta olet joko idiootti tai boxi-fanipoikien sokaistama, jos tuohon uskot. MGS2 möi yli 7 miljoonaa kappaletta ja se on hyvin verrattavissa MGS4:ään samankaltaisten lähtökohtiensa takia (jatkaa juonta, ensimmäisiä huippupelejä PS-konsolille, vielä vähäinen konsolin käyttäjäkunta ja vähäinen muu tarjonta, hirveä hype ja tod.näk. markkinointi). MGS3:lla ei ollut lähellekään samanlaista hypeä ja markkinointia ja se tuli aikaan, jolloin PS2:lla oli niin uskomaton pelivalikoima, että loistopelienkin oli hankala erottua joukosta. Silti se möi 3 - 4 miljoonaa kappaletta. Jos sinä nyt vakavalla naamalla väität, että MGS-pelien myynnit ovat jotain ”peruspelien” myyntejä, niin silloin sinun kannattaa jättää myyntikeskustelut muille.

MGS4 tulee olemaan system seller, uskokaa tai älkää. Toki, onkin kyse siitä, kuinka iso system seller peli tulee olemaan, mutta system seller se tulee joka tapauksessa olemaan. Jos toisin väittää, niin silloin on joko puutteelliset tiedot tai puutteellinen aivotoiminta.

Vierailija

Pisteet: +11

Vierailija sanoi:

Hmm, boxipojat ovat täällä jo julistamassa floppia, vaikka pelistä ei ole julkaistu muuta kuin muutama hieno kuva. Siis mikä vitun logiikka tuo on olevinaan? Killzone 2 ei voi olla hyvä, koska alkuperäinen Killzonekaan ei ollut. Nyt edes Heavy Rain ei voi olla hyvä, vaikka Fahrenheit oli loistava. Siis eihän yhdelläkään fanipojalla ole välttämättä kovinkaan objektiivinen näkemys asioihin, mutta etenkin boxipojat voisivat hieman ottaa itseään niskasta kiinni. Säälittävää touhua.

Vierailija

Pisteet: +11

Vierailija sanoi:

”Pleikka3n pelikuva näyttää ruutukaappauksissa hienolta, mutta liikkeessä se paljastuukin sahalaitaiseksi Full HDnakin.”

Halo 3, Gears of War ja Mass Effect ovat kylläkin Boxin pelejä, mutta olen samaa mieltä, että kyseiset pelit näyttävät kuvissa paremmilta kuin liikkeessä. Se on tietty huono asia kun puhutaan peleistä. PS3:n Uncharted taas näyttää paremmalta likkeessä, koska pelissä on onneksi tajuttu keskittyä animaatioihin, valaistukseen ja sulavuuteen, jonka ansiosta peli on silkkaa karkkia liikkeessä millä tahansa näytöllä. Itse asiassa, konsoleilla ei sen karkimpaa olekaan tällä hetkellä. Mutta joo, olen myös siinä samaa mieltä kanssasi, että PS3 on myös erittäin toimiva Bluray-soitin.

Shinta

Pisteet: +11

Shinta sanoi:

Pakkohankintoja? Pikapuoliin (toivottavasti) Euroopassa julkaistava Odin Sphere (PS2).

Uudemmalle sukupolvelle (PS3) tulee sitten varmasti hankittua DMC4 ja Gran Turismo 5, jos tuo nyt edes tänä vuonna tulee. Unchartedkin on ostamatta ja se on harkinnassa vaikka onkin julkaistu jo viime vuonna!! Heavenly Sword pitäisi niin ikään kokea mutta 60+ euroa on demon ja pelin kerrotun lyhyyden huomioon ottaen liikaa.

Itse uutisen aiheena olevasta Heavy Rainista ei ole mitään sanottavaa kun en pelistä mitään tiedä. Mikäli uutisen aiheena on ”Uusia hype-kuvia pelistä X!!!” niin yleensä lukaisen uutisen, jos vaikka itse pelistäkin kerrottaisiin jotakin. Kuvat jäävät useimmiten katsomatta kun en pelkkien promokuvien tai grafiikan takia ylipäätään pelejäni valitse.

Vierailija

Pisteet: +10

Vierailija sanoi:

Ihan kivaltahan tuo näyttää. Toisaalta taas, jos skenessä ei näy muuta kuin vähän naamaa, niin siitä on vähän huono lähteä sanomaan mitään - helppohan se nimittäin on rendata yksityiskohtaista naamagraffaa, jos ei tarvitse huolehtia muusta. Lisää screenshotteja siis kaivataan, mieluiten videota.

Toivottavasti tällä kertaa tajutaan myös tarina hoitaa tyylillä ihan loppuun asti, toisin kuin tapauksessa Fahrenheit, jonka loppupuolisko vedettiin ihan naurettavan överiksi.

Vierailija

Pisteet: +7

Vierailija sanoi:

Ei voi muutakuin nauraa noille säälittäville boxifanien trollauksille. Yrittäisitte edes kirjoittaa jotain hieman vaativampaa kritiikkiä, ettekä sortuisi tuollaiseen säälittävään ja lapselliseen flooppi3-spämmäykseen… mutta lapsiahan te olettekin, ainakin jutuistanne päätellen.

Luuletteko oikeasti että tuollainen toiminta hyödyttää jotain? Varmaan luulette että saatte joidenkin päät kääntymään Micrsoftin puoleen haukkumalla mahdollisimman paljon ps3:a. Ikävää teidän kannaltanne on kuitenkin se että seuraukset ovat täysin päinvastaiset, nimittäin tuollainen lapsellinen toiminta ei tee muuta kuin rakentaa negatiivista kuvaa xboxin käyttäjä (fani) -kunnasta.

Toisaalta turhaa minä tätä yritän teille selventää, sillä todennäköisesti nämä fanipoikatrollit ovat liian tyhmiä/aivopestyjä tajutakseen edes omaa etuaan… joten seuratkaamme myös jatkossa säälistä nauraen näitä heidän huvittavia kommenttejaan…

Vierailija

Pisteet: +6

Vierailija sanoi:

”Saisit kyllä itseäsikin ottaa niskasta kiinni tai vaikkapa silmästä. Kun puhutaan floppi3, sillä yritetään dissata PS3:a eikä tätä peliä.”

Mitäs jos ottaisit itseäsi silmästä tai vaikkapa aivoistasi kiinni. PS3:a dissataan juurikin sille tulevien yksinoikeuspelien, kuten tämän pelin kautta. Tätäkin peliä kommentointiin tyyliin: ”taas tulee floppi3:lle floppi peli”. Jos peli olisi ollut multiplattari, niin ei se olisi vastaavaa verbaalista oksennusta saanut osakseen.

Ja miksiköhän noita ”floppi3″-lausahduksia tulee aina juuri yksinoikeuspeleihin liittyvien uutisten kohdalla? No, ehkäpä niitä pelejä pitää dissata, että samalla voitaisiin dissata PS3:a. Siis oikeasti, jos looginen ajattelu ja asioiden linkittäminen toisiinsa on noin vaikeaa, niin on vain parempi, että treenaat aivojasi niillä ala-asteen oppikirjoilla.

Vierailija

Pisteet: +8

Vierailija sanoi:

übergrafiikassa on vaan se ongelma että usein pelattavuus kärsii. Ja toiset kuvat näyttivät selvästi paremmilta kun muut, veikkaanpa että nuo kasvot ovat jostain välikohtauksesta.

En silti väitä etteikö olisi hienoa jälkeä.

Vierailija

Pisteet: +9

Vierailija sanoi:

”Ja toiset kuvat näyttivät selvästi paremmilta kun muut, veikkaanpa että nuo kasvot ovat jostain välikohtauksesta.”

Ne sahalaitaiset kuvat siellä lopussa ovat 2 vuotta vahoja. Vain pari ensimmäistä kuvaa ovat uusia… Ja kasvot eivät ole välikohtauksesta kuten jo aiemmin todettiin.

Ainakin itse uskon että lopullinen peligraffa tulee olemaan hyvin lähellä noiden uusien screenshottien tasoa, sillä jo E3:ssa esitetty ps3:lla pyörivä teknologiademo oli samaa tasoa.

Vierailija

Pisteet: +10

Vierailija sanoi:

”Näyttihän se GT5 saatanan nätiltä niissä ”ruutukaappauksissa”, mutta varsinainen peli on harmaata rupugrafiikkaaa.”

GT5:ttä ei ole vielä edes julkaistu joten…? Whaa?

Ja jos nyt GT5 Prologueta tarkoitit, niin etpä ole päässyt sitäkään pelaamaan aivan valmiina, joten…

Muutes… Aika paksut fanilasit saa olla päässä, jos ei ole häikäistynyt GT 5 Prologuen grafiikasta ja fysiikanmallinnuksesta. (käypä lukemassa mm. Eurogamerin preview!)

Ja en tiedä miksi ihmiset nyt katsovat Prologuen myyntilukuja, sehän nyt on vain hiukan isompi demo, ei muuta. Suurin osa odottaa itse valmista versiota. Mutta kai näin tehdään siksi, kun GT5:ttä pelätään niin paljon… Eipä kyllä suotta, onhan Gran Turismo-sarja myydyin autopelisarja tämän taivaan alla, myydyin ja arvostetuin. THE autopeli.

Vierailija

Pisteet: 0

Vierailija sanoi:

2v vanhoja shotteja, gg pelaajan toimitus :D

Vierailija

Pisteet: +2

Vierailija sanoi:

Ei näissä nyt mitään niin upeaa ole.

Vierailija

Pisteet: +2

Vierailija sanoi:

VTun pennut, pistää vihaks.
Puhutaanpa noista kuvista.Eikö olekkin hienoja?
Vastaus:Joo
Monikohan unohti mistä puhui?

Vierailija

Pisteet: +2

Vierailija sanoi:

Jopa nessin grafiikat oli parempia.

Vierailija

Pisteet: +4

Vierailija sanoi:

Eikö nuo kuvat ole kiskottu jostain ikivanhasta teaserista?

Vierailija

Pisteet: +4

Vierailija sanoi:

Ööh? ”kaappauksia” ollaan nähty hienompiakin. Katso vaikka esim. Killzone 2 (juu uutiset ollaa luettu, mutta haittaako?) ja Gears of War. Katot niissä esittelykuvissa Marcuksen naama, se on paljon yksityiskohtaisempi, Killzone 2 kuvissa taas hahmot näyttävät kokonaisuudessa paremmilta, eli miksi tälläinen hype normi kuvista?

On vähän alkanut epäilyttämään, maksetaanko teille pelaajalehden toimittajille numeroiden annosta ja kuvien turhasta hypestä? Tällästä kun sattuu ja tapahtuu nykyään joka paikassa?
Tuli mieleen nyt tuo CoD4 = 10/10? ja tämä uutinen ”Kaikkien aikojen upeimmat ruutukuvat” :D

Ja anteeksi jos joku ei tykännyt kommentistani. Tarviiko niitä kaikkia miinustaa?

Zett0r

Pisteet: +7

Zett0r sanoi:

Aika paljon kyllä minä ainakin näin sahalaitaa .
Mutta harmi kun ei tule xbox 360:lle koska ryhmän entinen peli (Fahrenheit) oli mielestäni oikeinkin hyvä peli

Vierailija

Pisteet: +7

Vierailija sanoi:

”Aika paljon kyllä minä ainakin näin sahalaitaa”
”Eikö nuo kuvat ole kiskottu jostain ikivanhasta teaserista?”

Ne viimeiset ja ainoat kuvat jossa sitä sahalaitaa esiintyy ovat edelleenkin vuodelta 2006. Ja jos ette usko että uudet kuvat eivät ole peligraffaa tai luulette että ne ovat muokattuja, niin käykääpä siinä tapauksessa vielä katsomassa videoita siitä teknologiademosta jota siis demottiin ps3 raudalla.

Vierailija

Pisteet: +4

Vierailija sanoi:

Todella hienot kuvat on, mutta toivottavasti tämä ei floppaa niin kuin minusta tuntuu mutta toivottavasti olen väärässä. :|

Vierailija

Pisteet: +5

Vierailija sanoi:

Muistakaa että nuo 2 EKAA kuvaa on uusia, muut on vanhoja vuodelta 2006. Sahalaitaa? Noh joo, tuo sivusto skaalaa ne kuvat siihen joten kun painaa kuvaa sahalaita katoaa melko äkkiä ;)

Vierailija

Pisteet: +4

Vierailija sanoi:

”Todella hienot kuvat on, mutta toivottavasti tämä ei floppaa niin kuin minusta tuntuu mutta toivottavasti olen väärässä.”

Lol… Miksi floppaisi. Floppasiko Fahrenheit?

Vierailija

Pisteet: +3

Vierailija sanoi:

”Hauskin asia tässä uutisessa ovat olleet nämä ”Hahhah xboxerit on pellejä ja trollaa kokoaika” kommentit. Kun luin kommentit läpi, niin eihän niitä tuollaisia ”trollaus” kommentteja ollut kuin muutama. Iskeekö tuollaiset kommentit noin pahaan paikkaan jokaisella pleikkarin omistajalla? Jumaliuta, meikäkin voisi ruveta kirjoittelemaan tuollaisia, eiks je? Saa halvat naurut.”

Niitä boxereiden trollauksia ei näy enää tässä vaiheessa, koska ylivoimaisesti suurin osa on miinustettu käyttäjien toimesta pois. Tiedäthän, että 10:stä miinuksesta viesti poistuu automaattisesti. Olisit ollut täällä pari päivää sitten, niin tietäisit mistä täällä puhutaan. Ja kyllä, boxerit ovat tämän hetken pahimpia trollaajia, ainakin Suomessa.

Rommel

Pisteet: +8

Rommel sanoi:

Loistavan näköistä. Toivottavasti peli on samaa.

Eemeli Rekunen

Pisteet: +9

Eemeli Rekunen sanoi:

”2v vanhoja shotteja, gg pelaajan toimitus :D”

Todellakin. Sivustolla lukee uusimpien kuvien kohdalla ”Added: 9th January 2008″ ja sinä saat noista 2 v vanhoja?

gg vierailija :D

Vierailija

Pisteet: 0

Vierailija sanoi:

Voi voi mitä PS3-fanipoikaa tämä pelaajalehti.com on täynnä.

Vierailija

Pisteet: +1

Vierailija sanoi:

”Floppasiko Fahrenheit?”

Hieno yritys vastata mutta katsos kun Fahrenheit oli itseasiassa aika suurikin floppi. Ei myynyt paljon mitään. Muutenkin keskinkertainen peli.

Lisää kommentti

Kommentti jätetään anonyyminä. Jos sinulla on tunnus, kirjaudu sisään ennen kommentin jättämistä!